maandag 25 april 2016

Resto-review : La cubanita

Heeyheey!

Afgelopen donderdag ben ik met 15 werkgroepgenootjes gaan eten bij La Cubanita in Leiden. Voor degenen die het niet kennen : la cubanita is een keten van tapasrestaurants door heel Nederland.
Eigenlijk moet je voor meer dan 10 personen een menu kiezen, maar na wat gesmeek van onze kant mochten we toch losse gerechtjes kiezen. Ze hadden net een nieuwe kaart, dus we vonden dat we die maar eens even uit moesten gaan testen. EN IK HEB ZOVEEL GEGETEN, nee echt serieus, bij all you can eat concepten kan ik echt geen maat houden. Als ik geen drie kilo ben aangekomen weet ik het niet meer.


De lekkerste gerechtjes die ik heb gehad waren de plaatpizza met gerookte zalm, prei en kaas, de kaaskroketjes, de quesadillas en de champignonkroketjes met mierikswortelmayonaise. Ik eet zelf geen vlees, maar van de vleeseters aan tafel heb ik gehoord dat de carpaccio, dadels met spek en de gefrituurde kipstukjes met honingmosterdsaus ook errrugg lekker waren.  (de foto links zijn de champignonkroketjes met mierikswortelmayonaise)
Minder favoriet waren de garnalenkroketjes met dillesaus (jakkie)  en de bruschetta met tomatensalsa (zompig). Maar wat zijn twee missers nou op zoveel lekkere hapjes.









Bij La cubanita kan je behalve lekker eten ook voor 5 euro heerlijke cocktails bestellen, ik had de Strawberry Mojito, wat ik persoonlijk echt een toppertje vond. (foto rechts)

Langs het feit dat ik lekker gegeten had en de cocktail heerlijk was, was de bediening ook nog erg snel en vriendelijk.

Op de dag dat wij kwamen eten (donderdag) betaalden we 17,50 voor de tapas, dit is wel exclusief toetjes. 17,50 all inclusive voor en hoofdgerechtjes is een goeie prijs vind ik zelf.

Kort samengevat : la cubanita in Leiden is een toppertje voor als je met een grote groep mensen lekker een avond verschillende gerechtjes uit wil proberen.

X Leidse meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten