maandag 18 april 2016

Resto-review ROOS in Leiden

Lieve foodies,
Donderdag 7 april heb ik door mijn liefde voor eten weer een nieuw lunchtentje ontdekt, namelijk restaurant ROOS aan botermarkt 12 in Leiden. Samen met 2 vriendinnetjes heb ik na de tentamens lekker gegeten en stoom afgeblazen. Het speltbrood met oude kaas, cherrytomaatjes en rucola dat op het menu stond, sprak me meteen aan. Natuurlijk zat er ook pesto op + mijn andere favoriete ingrediĆ«nt: pijnboompitjes. Niet alleen het eten was succesvol, ook het drinken was om over naar huis te schrijven. Ik bestelde een caramel latte-macchiato. Ik ben geen koffieliefhebber, maar de caramel maakte heel veel goed. Minpuntje was wel dat het relatief duur was en ik nu de rest van de maand moet leven op water en brood, maar het was het wel waard.


Dus, het eerste wat je doet als je je stufi binnenkrijgt, is jezelf trakteren op een heerlijke lunch bij ROOS.

X Leidse Meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten