zondag 8 mei 2016

Hotspot: Bistro Centraal Utrecht Centraal

Lieve Lezers,

afgelopen jaren ben ik een aantal keer in Utrecht geweest om te vergaderen met landelijke commissies. Het is moeilijk om een plek te vinden waar je chill kunt vergaderen en waar het niet megadruk en rumoerig is. Laatst ontdekte ik Bistro Centraal. Deze werkplek/dit restaurant is sinds eind 2015 geopend en biedt hier een uitstekende oplossing voor. Het is een ruime hal, waarin je simpele gerechten kunt eten, zoals pasta, pizza, hamburgers, broodjes en salades. Heerlijk voor als je eens vastzit op Utrecht omdat je trein niet rijdt. (Jaja, NS hé)




Ik kwam hier zelf om te vergaderen en nam cappuccino. Zelf houd ik van sterke koffie maar deze koffie was wel echt heel sterk. Perfect dus om je roes uit te slapen, te ontbijten, koffie met taart te eten of snel te lunchen. Het is een fijne plek om eens met iemand af te spreken die je lang niet meer hebt gezien, aangezien ze ook een uitgebreide borrelkaart hebben. Zeker deze locatie, boven Utrecht Centraal (volgens mij het meest vertraagde station in NL) is ideaal voor als je onderweg bent.  Kortom: een aanrader om tussen het reizen door even tot rust te komen of net zoals ik te vergaderen.

 Liefs, Josefien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten