vrijdag 20 mei 2016

Smoothierecept: avocado - mango - banaan

Hoi!
Omdat ik eigenlijk altijd dezelfde smoothies maak, vond ik het wel leuk om er even iets anders aan toe te voegen en het heeft goed uitgepakt! Wat je nodig hebt:
- 1 banaan
- 1/2 mango
- 1 avocado (gelukkig in de aanbieding!!)
- water (of yoghurt)
Door de avocado toe te voegen, wordt de smoothie iets minder zoet, maar dat maakt het zeker niet minder lekker. Gewoonlijk voeg ik yoghurt toe aan mijn smoothies, maar het wordt dan vaak een beetje dikkig dus ik heb er nu wat water doorheen gedaan om het meer sap-achtig te maken. Het was mega lekker (en gezond)! Ikzelf heb er een hele mango doorheen gedaan, maar deze smaak is best overheersend dus ik raad aan om er een halve doorheen te doen (als je heel erg van avocadosmaak houdt, zou ik er ook nog een extra halve avocado doorheen mixen).


Geniet van dit gezonde tussendoortje!

Liefs,
Leidse meisjes in de keuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten