donderdag 9 juni 2016

Review : Dr.Oetker taart- en browniemix

Hoi feestbeesten!
Dit is ons 50ste blogbericht en daarom vonden we het tijd voor een extra feestelijke post : over TAART!

Iedereen kent waarschijnlijk wel de bakmixen van dr. Oetker en ik heb er 2 voor jullie uitgetest : Red Velvet Cake en Verwen Brownies Duo.

Dr. Oetker mixen zijn perfect als je iets zelf wil doen, maar ook weer niet teveel werk wil hebben. De mixen draai je binnen een kwartier wel in elkaar en dan is het alleen nog wachten tot  ze de oven uitkomen.

Ik had bij een vriendin op feest een keer red velvet cupcakes gehad, die echt GEWELDIG waren. Toen ik dus de red velvet cakemix zag staan was mijn keuze snel gemaakt. Ik proefde jammer genoeg wel heel duidelijk het verschil tussen de bakmix en de cupcakes van de bakker. De cake zelf was een beetje muffig op de een of andere manier. Het was ook niet vies en iedereen heeft z'n stuk taart gewoon opgegeten maar ik had er meer van verwacht.







De tweede mix was duo chocolade (wit en puur) met een gemarmerde bovenlaag. En man, man, man wat een toppertje is dit. Echt ontzettend lekker, ik bleef maar eten. Als je dus twijfelt tussen de cake en de brownies, moet je sowieso voor de brownies gaan. Als iemand de brownies gaat maken, laat het dan even weten want dan kom ik langs voor een stukje haha.



Liefs, Leidse Meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten