donderdag 7 juli 2016

Restoreview : Aan de Rijn

Heey!

Afgelopen mei was mijn huisgenootje hier al wezen eten en ze had een hele positieve review geschreven.Om onze reviews up to date te houden,(lees : ik had honger en deze menukaart zag er goed uit) ben ik hier ook een keer gaan eten.

Bij aan de Rijn kan je kiezen uit allerlei kleinere hapjes, waardoor je uiteindelijk veel meer kan proberen. Ik koos als eerste gerechtje de paprikasoep met yoghurt en mama de twee bruschetta’s met makreelsalade, rode biet en mierikswortelmayonaise. Hierbij namen we ook een broodmandje.


De paprikasoep was ietwat spicy en oosters, wat ik niet gedacht had. De smaak was goed, maar ik had iets anders verwacht waardoor de soep toch wat tegenviel. Mama was erg te spreken over haar bruschetta 's en wil dit gerechtje dan ook graag een keer thuis namaken. Bij het broodmandje hoorde tapenade en aioli, maar we kregen 2 keer aioli omdat de tapenade op was.


Het tweede plankje wat we bestelden bestond uit een Indonesisch gemarineerd kipspiesje met pittige pindasaus voor mama, twee bruschetta’s met manchego kaas en tomatensalsa pour moi en kreukelfrietjes met een pittige mayonaise. Over dit plankje waren we allebei erg enthousiast en vooral de bruschetta's vond ik ontzettend smaakvol.

Als laatste wilden we allebei graag de quiche met geitenkaas, prei en pompoen. Helaas was ook dit gerechtje niet meer voorradig,waardoor we iets anders moesten kiezen. Uiteindelijk besloten we allebei nog een burger te nemen, mama de hamburger en ik de falafelburger. De feta zachanakis lonkte ook, dus bestelden we ook dit nog erbij.


Ook dit plankje was weer erg lekker en vooral de feta sprak me erg aan. De smaak van de feta ging heel mooi samen met de citroenhoning en ik had hier nog veel meer van op kunnen eten.

Mijn algemene ervaring was erg goed, het eten was smaakvol, de prijzen heel redelijk en de bediening vriendelijk. Het enige minpuntje was dat er al vrij veel op was, alle 'vervangende' gerechtjes waren echter heel erg lekker, waardoor ik hier nog zeker terugkom.

We hebben een leuke avond gehad.

Liefs, Leidse meisjes




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten