maandag 19 september 2016

Hotspot : lunchen bij Two-B in Eindhoven

Heey!

Ik ga jullie vandaag een geheim verklappen : namelijk de meest geweldige broodjeszaak in Eindhoven. Ik kom al jaren af en toe langs bij Two-B en ik ben nog nooit teleurgesteld, wel ben ik het type saaie drol die elke keer exact hetzelfde broodje bestelt. Speciaal voor jullie heb ik de afgelopen keer besloten 50/50 te doen met mijn leuke gezelschap dus werd het uiteindelijk sandwich the mediterian en sandwich queens panini.

The mediterean (die ik altijd pak) is een broodje met met brie, tapenade, gemarineerde champignons, geroosterde courgettes, rode ui en olijven. Dit broodje is de hemel, de combinatie van ingrediënten is echt perfect gewoon. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hem wel liever op een bol heb dan op een lang broodje, omdat je dan de laagjes beter kan zien. Dit broodje kost net als de Queens panini 6 euro.

Queens panini is belegd met gerookte zalm, pesto, brie, rode ui en een kruidensaus. Dit broodje is lekker fris en Frits vond hem zelfs zo lekker dat hij hem de dag erna nog een keer at. (do I need to say more). Uit betrouwbare bron (Eliane) heb ik vernomen dat de bol met carpaccio ook to die for is dus als je wel van een stukje vlees houdt is dit broodje zeker een aanrader. (voor de carpaccio tel je 7 euries neer)

Two-B heeft een vestiging in Eindhoven en in Veldhoven en je kan broodjes ook bestellen en afhalen.

Wat is jouw favoriet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten