dinsdag 27 september 2016

Productreview : broodje gebakken haloumi van Döner Company

Hoi!

Net als jullie (als je student bent tenminste) zit ik regelmatig in de trein. Laatst moest ik een uurtje op het station wachten op Merel voordat we samen naar een feestje gingen, as usual had ik honger en ik besloot om een keer bij Döner Company binnen te lopen. Na 2 keer gevraagd te zijn 'of ik misschien nog wat geld had' door andere klanten terwijl ik in de rij stond was ik eindelijk aan de beurt. Ik koos het broodje met haloumi en mocht vervolgens zelf kiezen wat er nog meer op kwam. Zoals altijd zeg ik op alles 'ja doe maar', waardoor ik uiteindelijk het pittigste broodje ooit had. Ik was te trots om het niet op te eten omdat het mijn eigen schuld was, maar mijn smaakpapillen zijn nog steeds aan het herstellen. Ik heb uiteindelijk geprobeerd alle hete peper er zoveel mogelijk af te schuiven en als ik de brandende hitte van de chilisaus negeerde was het echt een heerlijk broodje. Het vult goed en de cole slaw is lekker fris. Voor dit pareltje betaal je maar 2,95 wat eigenlijk verwaarloosbaar is. Bijna gratis gewoon.

Ik vind dit broodje een aanrader, de enige tip die ik wel mee zou willen geven is om er niet een berg hete groene pepers en vervolgens ook nog pittige saus over te laten doen.

Liefs, Leidse meisjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten